translate this site

חפש בבלוג זה

טוען...

יום שלישי, 10 ביולי 2012

FAKE IT!

תרים את ידה האישה בעלת גוון עור בהיר (כמוני) שתמיד חלמה על עור זוהר היישר ממסלול הוליווד או מאי בקריביים אך פחדה מנזקי שמש ותופעות לווי כמו אדמומיות בסגנון עקרב, כתמי שמש וקמטים?
ועכשיו תרים את ידה מי שניסתה במקום זאת לפנות לאמצעים כימיים כמו משזפים למיניהם אשר מבטיחים עור זוהר, זהוב סטייל "חזרתי הרגע מבילוי של בטן/גב במלדביים" ובמקום זאת נראתה כמו "חזרתי הרגע מסשן לא מוצלח של שיזוף בהתזה"?
אני יכולה להגיד שברגע זה הרמתי את שתיי ידיי ולמרות שבשנה שעברה נחלתי מעט אכזבות בתחום, היום אציג בפניכן מספר מוצרים חדשים שעוזרים לי (וגם כאלו שפחות) להשיג שיזוף מדומה ומזויף שנראה בדיוק כמו דבר אמיתי!



אתחיל עם שלושת המוצרים שהתחבבו עליי עד מאוד ונכנסו לתיק טיפוח שלי לפרק זמן לא קצר בכלל:


אני אהיה הראשונה להודות שאלמלא הייתי מקבלת את Self Tanning Emulsion* מבית Pevonia Botanica (מותג אורגני אמריקאי) לסקירה  רוב הסיכויים שלא הייתי נחשפת למוצר נפלא זה וסוקרת אותו בשבילכן כי זה מסוג המוצרים שבדרך כלל שומעים עליהם המלצות מפה לאוזן או קוראים איפשהו סקירה שמדליקה נורה של "בא לי גם".
הקרם מתואר כתחליף לשיזוף עצמי אשר מעניק גוון שזוף ואחיד בהדרגה. הוא אמור לפעול במהירות, להיספג בקלות וללחח את העור ללא תחושה שמנונית. הפורמולה אמורה לצבוע את המלנין הקיים בגופנו ולהעניק פיגמנט שזוף לכל אחת לפי צבע העור. גוון סופי יתקבל כשעתיים לאחר המריחה ומומלץ לחזור על פעולת המריחה מדי יום עד לקבלת הגוון הרצוי. בין החומרים הפעילים ניתן למצוא קרמל, סוכר, ויטמינים שונים ושמנים.
המשזף עצמו מתגורר בבקבוק פלסטיק נלחץ של 150 מ"ל שמאוד קל לשליטה ומוציא כמות חומר הכי קטנה שתרצו. מניסיוני מדובר בקרם על גבול ג'ל בצבע חום קרמלי שעוזר לי לראות לאן הכל נמרח. למשזף יש ריח צמחוני שכעבור מספר שעות מתחיל להתפוגג ואז מתגלה ריח בלתי נמנע של משזף עצמי. אם השתמשתן עד כה בלפחות משזף אחד אז אתן יודעות על מה אני מדברת. אך הריח בהחלט נסבל. מה שאהבתי במשזף זה היא הקלות שבה הוא מסתדר איתי. הוא לא דורש ממני הרבה ובהחלט סלחני כלפי. הדרישות שהוא הציב לי היו פשוטות מאוד - עור נקי ומלוחח (אך לא יותר מדי) וזוג ידיים. נתתי לו כמה שעות (לילה יותר נכון) והתעוררתי בבוקר לשיזוף נפלא, לא כתום שנראה טבעי מאוד.
גם היעלמותו היא עדינה ואיטית - בניגוד להמלצות ההוראות אני מניחה כמות קטנה ממנו כרגע על כל הפנים וצוואר מדי שלושה ימים לאחר מסכת פנים מטהרת ונהנת משיזוף זהה בין הגוף לפנים. וידוי - בחודש וחצי אחרונים פעם בשבוע אני מבלה בים. פניי זוכות לפגישות תכופות  ביותר עם מקדם הגנה SPF30 אך שאר הגוף אוהב להתאחד עם SPF6. בלתי נמנע לכן שפניי יותר בהירות ופה נכנס המשזף של פבוניה. איתו אני מזייפת שיזוף פנים נפלא וזוכה לעלות בגוון של מייקאפים שונים שנמצאים כרגע בשימוש קבוע.
איפה וכמה? מחירו הרשמי עומד על 210 ש"ח וניתן להשיגו גם באינטרנט.

דוגמה לאיך המשזף התפתח ונראה לאחר איפור:

טרום משזף - לבן או לא?!
לאחר הנחת משזף
עם איפור מלא

Instant Smooth Self Tanning או כפי שהוא נקרא במקור Lisse Minute Autobrozant התקבל בקיט בגודל מוקטן עם מוצרים אחרים מבית Clarins בנסיעת חו"ל וחיכיתי לתקופה החמה כדי לנסות אותו. שמעתי עליו לראשונה מקורין אבל מכוון ואני בהירת עור פקפקתי בתוצאותיו.
לדברי המותג מדובר במשזף עצמי שאמור להחליק ולהאיר את הפנים ואת קו המחשוף ולהעניק מראה שזוף, זוהר, נטול פגמים וטבעי למראה. אמור להיות בו יתרון כפול - שמירה על רמת לחות אידאלית והענקת מראה חלק ואחיד. תמצית קרמל המצויה מוסיפה רמז מעודן של צבע למוס ומבטיחה כיסוי קל ומדויק. יש בו מרכיבים נוספים כמו אלוורה וויטמין E. בהדרגה אמור להופיע זוהר שזוף וטבעי גם לעור בהיר. ההוראות הן למרוח את המוס בכל יום עד להשגת תוצאות גוון רצוי ולאחר מכן להשתמש כל יומיים - שלושה כדי לשמור על הגוון.
אם אריזתו מזכירה לכן מוצר אחר ומאוד מפורסם מאת קלרינס אתן בהחלט צודקות - Instant Smooth Perfecting Touch הוא פריימר פנים הכי מפורסם בקרב מתאפרות. גם במשזף תגלו אריזה עם מכסה מתברג שמצד אחת פחות סטרילית אך מצד שני ניתנת לניצול מקסימלי וסופי של הקרם. המרקם הוא מוס לח כמתואר ומרגיש מאוד דומה לפריימר רק עם צבע וריח שבקלרינס טוענים כ"ניחוח נפלא" אך במציאות מדיף ריח של משזפים עצמיים לא כל כך נעימים. לשמחתי גם הוא נעלם במהירות לאחר המריחה.
במשזף זה אין צורך לחכות מס' שעות להופעת הגוון אלא מייד מקבלים גוון אשר באמת מעודן עם רמז לצבע. המשזף גם מחליף פריימר מכוון שכל מייקאפ מעליו מחליק ונראה הרבה יותר טוב, בדיוק כמו עם פריימר פנים רגיל שלהם. בשבילי זהו סוג של מוצר משולב - פריימר פנים וגם משזף עצמי והוא משמש אותי בימים שעדיין לא הנחתי את המשזף הרגיל אך אני רוצה להכהות במעט את עור הפנים. גם פה אני מעניקה לו מילות כבוד כי הוא קל לתפעול ולא דורש יותר מדי ממני.
דבר נוסף ששמתי לב אליו הוא שבימים שמשזף זה מעטר את פניי אני נוטה להוריד בכמויות המייקאפ. בכלל תקופת קיץ היא לא הזמן לשתי לחיצות מלאות של מייקאפ (למרות שאף פעם לא השתמשתי בכזאת כמות מלכתחילה) אך בשילוב עם פריימר זה חצי לחיצה מספיקה כדי להשיג מראה של עור רענן ולא עשוי מדי.
איפה וכמה? מחירו לגודל מלא של 30 מ"ל בארץ עומד על 204 ש"ח. בסטרוברי הוא עולה 142 ש"ח. בפיל יוניק כרגע תמצאו אותו ב-17.5 פאונד עם משלוח חינם (בערך כ-105 ש"ח).


זהו ניסיון ראשון שלי עם מוצרי Lancaster הצרפתיים וכנראה שגם לא האחרון. מוצר שלישי שהרשים אותי הוא Adjustable Tan Glow Refreshing Leg Fluid*. כזה שם ארוך שבעצם מתאר תחליב שיזוף (ללא חומרים משזפים) לרגליים. אחרי שהראתי שני מוצרים שיש בהם מרכיבים משזפים הגיע הזמן לראות גם כאלו שמספקים מראה שזוף אינסטנט ואינם מצריכים זמן המתנה!
זהו מוצר מושלם לרגליים לנשים שבדרך כלל לא רואות את אור השמש ועדיין בקיץ רוצות לא לחשוף רגליים חיוורות עם חצאית או שמלה. הגוון שברשותי מותאם לבהירות (01) וישנו עוד גוון כהה יותר (02). התחליב מומלץ למריחה על עור נקי באופן אחיד. לאחר ספיגה ניתן להתלבש ללא חשש מלכלוך בגדים והוא יורד בקלות במקלחת. 
מה שהפתיע אותי בתחליב זה היא קלות ההנחה. בזום עצבני אפשר לראות בסווטצ' שמדובר בתחליב ורדרד בז' ברובו אך בתוכו שוחות כדוריות זעירות של צבע שברגע המריחה מתפרצים פיגמנטים. שלב ראשון הוא שלב הפחד כי ברגע שמתחילים לעסות את התחליב מתגלה גוון ברונזה אך בשניות שמפזרים את הקרם הכל משתלב ומטשטש נפלא. ניסיתי את המוצר במספר הזדמנויות ובשכבה אחת קיבלתי תוצאות עדינות וזהובות ובמריחת שכבה שנייה העמקתי את הגוון לבינוני אך לא כהה מדי. יש לו ריח נעים מאוד של בושם יוקרתי והוא באמת נספג במהירות, ללא הכתמה ובמריחה אחידה. אגלה גם סוד - ניסיתי אותו גם על מקומות אחרים בגוף כמו הזרועות וזה בהחלט עובד לא רק על רגליים! ברגע שאסיים את שתי דוגמיות שיש לי בהחלט ארכוש את המוצר בגודל מלא. 
איפה וכמה? בארץ ברשת סופר פארם בלבד גודל מלא של 125 מ"ל יעלה 99 ש"ח בכל תקופת הקיץ.


ממשזף אינסטנט לרגליים עדין אני קופצת למשזף אינסטנט מסוג "סוס עבודה" המיועד לקהל מקצועי יותר: Vitamin C Bronzer* של Ofra שהושק במסגרת קולקציית קיץ 2012.
בעפרה מתארים את הברונזר כעשוי כולו מחומרים טבעיים בלבד ומבוסס על קרם ויטמין C של עפרה. הוא אמור להיות במרקם קרם ייחודי ובגימור מאט עם נגיעות זוהר קל, המעניק לעור מראה שזוף טבעי לחלוטין. אפשר להשתמש בו בכל חלקי הגוף, כולל הפנים והוא מיועד לכל סוגי העור. הוא אמור להחליף גם קרם גוף ולהוסיף לחות, הגנה והזנה. כפי שניתן לראות הברונזר הוא בהחלט ברונזר כהה במרקם קרמי השוכן בשפופרת לחיצה נוחה ופשוטה. 
חייבת להתוודות שניסיון ראשון שלי עם הברונזר היה פשוט נוראי. התכוננתי לחתונה והחלטתי בפעם ראשונה למרוח את הברונזר. זה היה במאי כשהייתי עדיין בהירה (NC15-20) ולאחר מקלחת התמרחתי בברונזר. הוצאתי כמות נדיבה מדי והמריחה הייתה סיוטית - לא אחידה, נספגה מהר מדי והשאירה המון צבע לא אחיד. מכוון ונראיתי כמו גזר מהלך קפצתי מייד למקלחת להוריד את הכל והחלטתי שלבן זה גם טוב. נתתי לו לשבת בצד ונגעתי בו פעם חוזרת רק לאחר שספגתי שמש (בערך NC25). הפעם נזהרתי בכמות שהוצאתי ודאגתי למרוח אזור אזור. גם אז גיליתי כי חייבים לעבוד במהירות שיא כי הוא מתקבע באופן כמעט מיידי וגם נספג מאוד מהר. בנקודה זאת הבנתי כי לחות ראשונית חייבת לבוא מקרם גוף רגיל ואין להסתמך על הברונזר לאספקת לחות. לאחר מכן קלטתי שיש בו נקודות זהובות שמשאירות מראה זהוב ומעט מבריק ותוך כדי מעמיקות מעט את גוון העור. הכי ג'ני מהבלוק!
לדעתי זהו מוצר שאינו מתאים לבהירות ולמתחילות בתחום משזפים עצמיים וברונזרים מידיים. מי שכן תהנה ממנו בצורה הכי אופטימלית היא זאת שנמצאת בקטגוריית צבע בינוני (כהות עור לא ירגישו בהבדל). יש לעבוד איתו בזהירות משנה ובמהירות רבה ולכן האידאל יהיה אם מישהו אחר ימרח את הברונזר. מכוון ויש בו ברק זהוב אני לא בטוחה עד כמה שימוש יומיומי הוא אידאלי בשבילו אבל אם מישהי רוצה להיראות זוהרת everyday מי אני שאגיד אחרת?
איפה וכמה? מחירו הרשמי עומד על 190 ש"ח לשפופרת של 200 מ"ל. בביוטי שופ המחיר הוא 167 ש"ח. בסטייל ריבר 169 ש"ח. אם אתן מאפרות מקצועיות תוכלו לרכוש אותו ישירות מהחברה עם הנחה משמעותית. באתר אמריקאי של החברה ישנו מוצר שנראה מאוד דומה מבחינת התיאור אך בעל אריזה וגודל שונים וכמובן גם המחיר הרבה יותר נמוך. 


את מוצר הבא אתן יכולות להשיג בכל סניף של סופר פארם ולהתהדר כי התמרחתן בתחליב גוף 24K Gold* של Life שמכיל פתיתי זהב אמיתיים (אני בספק).
התחליב אמור להכיל אומגות שונות וחומצות אמינו להעשרת העור בלחות כמו גם תמצית קמומיל, ג'ל אלוורה המסייעים לעור להירגע ולמנוע התייבשות. בפועל הוא ממש לא מלחח את העור ואפילו די מייבש אותו ובתור בעלת עור רגיל הייתי די מופתעת מכך. את שיזוף שלי הוא לא לקח למרחקים גדולים ורק הדביק לו חלקיקי זהב זעירים שנצנצו כמו אדוורד מדמדומים. אם נוסיף לכך ריח בישום זוועתי ואי נוחות של הפייה מדובר במוצר שאני ממליצה לא להסתכל לכיוונו ולהתרחק לאט ובזהירות.
איפה וכמה? רק בסניפי סופר פארם. התחליב נמכר במארז עם פילינג גוף במחיר של 26 ש"ח.


דוגמית אחרונה ומוצר אחרון להיום הוא לא מתחום משזפים הדרגתיים או אינסטנט אלא רק דוגמה ואיזכור לדבר אחד שאני משתדלת לדבוק בתחילת תקופת הקיץ ושיזוף (האמיתי לשם שינוי) - מקדם הגנה לגוף עם SPF15 או כרגע נמוך מזה. Silky Milk Sublime Tan* של לנקסטר הוא תחליב להגנה בינונית לגוף עם מקדם 15 ומיועד לעור שמשתזף בהדרגה (בדיוק כמו שלי). יש בו מאיץ שיזוף לגוון שיזוף עמוק ואחיד. הוא עמיד במים ומגן נגד קרינות UBV, UVA ואינפרא אדום. מדובר במוצר נפלא שנספג במהירות שיא ובאמת מגן אבל גודל מלא של 175 ש"ח מתומחר ב-99 ש"ח ולדעתי זהו מחיר גבוה מדי למוצר הגנה בסיסי לגוף.

Ofra, Pevonia Botanica, Clarins, Life, Lancaster II, Lancaster I

אז כפי שניתן לראות משזפים עצמיים הם לא עסק זול, לפחות לא בארץ ולכן אציע מספר אופציות חלופיות ונגישות אשר לבינתיים לא ניסיתי בעצמי (אך הרגע הזה גם בטוח יגיע מתישהו): מגוון רחב של משזפים באתר אהוב עליי IHERB וגם מגבוני אינסטנט של לייף

מעבר, הנה מספר טיפים לשיזוף חלק ויפה:
- אם תרצו להימנע משיזוף לא אחיד וכתמי תמיד הקפידו על שימוש בפילינג להסרת תאים מתים בגוף. לאחר מכן שטפו את הגוף עם סבון רגיל על מנת לא להשאיר שומניות על העור. כרגע שניים שאהובים עליי ונמצאים בשימוש כמעט יומיומי הם ג'ל רחצה פילינג שקדים ופילינג מסורתי של מלח וג'ל.
- לאחר מקלחת מיותר אני ממליצה על הנחת קרם גוף קליל על בסיס מים שנספג במהירות ולא שומני. המתינו כחצי שעה לספיגה מלאה.
- מסירות שיער? עדיף להמתין לפחות 12 שעות לאחר גילוח/שעווה לפני שמניחים משזפים.
- רק לאחר זאת יש להניח את המשזף על כל המקומות הרצויים. חלק מכן ירצו לעשות זאת בכל הגוף וחלק רק על פנים לדוגמה. עדיף עם כפפות חד פעמיות או כפפה מיוחדת. ממליצה גם שהתהליך יתבצע במקום ממוזג. אם הגוף מזיע השיזוף נתפס פחות.
- אם עושים את התהליך בערב לפני השינה עדיף לחכות לספיגה מלאה של המשזף ואז ללבוש בגדים משוחררים, עשויים כותנה שלא אכפת ללכלך.
- על מנת להימנע מכהות יתר במקומות היבשים בגוף כמו ברכיים, כפות רגליים ומרפקים יש ללחח אותם אקסטרא ולשים במקומות אלו פחות משזף.
- אין להתקלח לפחות שמונה שעות לאחר מריחה ראשונית.
- כדי לגרום להיעלמות אחידה יש לעשות פילינג חוזר לאחר יומיים-שלושה. באם תרצו לתחזק את השיזוף חזרו על התהליך מחדש.
- תזכרו שגם אם כל הגוף והפנים מלאים שמשזף עצמי אין זה אומר שהם מוגנים בפני השמש. עדיין יש לזכור למרוח מקדם הגנה!


בדיוק בנקודה זאת לקראת הסוף אזכיר חמאת גוף שניסיתי לאחרונה והטריפה אותי ואני מדברת על חמאת גוף מוזהבת* של Faran בריח למונגראס ולבנדר. אני לא הפסקתי להסניף אותה מרגע שקיבלתי אותה! החמאה מורכבת אך ורק משמנים צמחיים ומיועדת לעור רגיל עד יבש. מה שמיוחד בה היא שבקופסה היא קשה אך במגע עם העור וחום הגוף היא מתרככת והופכת לשומנית. בדיוק מוצר כזה אני ממליצה להניח בכל המקומות היבשים בגוף (מרפקים, ברכיים, כפות רגליים) כדי שהשיזוף עצמי ייתפס יותר טוב ולא יראה כתמי. החמאה בגודל של 200 מ"ל תספיק להמון זמן שכן יש צורך בכמות זעירה ממנה והיא נמכרת במחיר של 119 ש"ח בביוטי שופ.


דבר בהחלט אחרון להיום היא כפפת שיזוף שהזכרתי בהמלצות. חיפשתי לא מעט זמן אחר דבר כזה והבנתי כי רק איביי יוכל לעזור לי ולכן הזמנתי את Solkiss 3 in 1 Self Tan Applicator Mitt. כפפה זאת עוזרת להשיג שיזוף גוף אחיד וללא מריחות. ההוראות פשוטות - עם צד לבן מניחים את המשזף ובעזרת צד חום לאחר 20 דק' מוודאים כי הכל מוחלק ולא יישארו כתמים וסימנים. לכפפה זאת צורפו גם כפפות לטקס שחורות (כמה קינקי!) לכל מקרה אך לדעתי הכפפה מספיק עבה בפני עצמה בכדי למנוע הכתמה של כפות ידיים. ניתן לרחוץ אותה בעזרת סבון ומים חמים. בינתיים עדיין לא ניסיתי את הכפפה כי הגיע רק לפני מס' ימים אך אני מבטיחה לעדכן.

ומה איתכן? ניסיתן משזפים עצמיים ומוצרים שהזכרתי בפוסט? יש לכן טיפים לשיזוף יפה ואחיד?

19 תגובות:

  1. ניסיתי משזף עצמי רק פעם אחת בחיי. זה היה לפני מלא זמן והוא היה של לוריאל, משהו כמו 1 2 3 לא זוכרת בדיוק. זה היה קרם גוף שעושה שיזוף הדרגתי ואמורים לראות את התוצראות אחרי שימוש רצוף של כמעט שבוע. ויתרתי מהר מאוד כי לא היה לי כוח להתעסק איתו ולחכות שמשהו יקרה. גם הריח היה די זועה.
    האמת היא שגם אני, כמוך, פעם חלמתי על עור ברונזה שזוף אבל נכון להיום ויתרתי על הלחום ואני לבנה מבחירה. (אלא אם כן אני שוכחת לשים קרם הגנה בבוקר ואז אני תופסת קצת צבע).
    סיקרנת אותי עם המשזף של לנקסטר לרגליים, הוא דווקא נשמע לי מוצר נוח לשימוש ורגליים זה האזור היחיד שהייתי שמחה קצת לשזף.

    השבמחק
  2. אצלי כרגע קיימת קצת רגיעה עם המשזפים זה פשוט מעייף להתעסק עם זה כל הזמן. עד שאני נתקלת שוב בפרסומות של לנקסטר ומריירת על החום המושלם של הדוגמניית היפה שלהם :)
    התנסית במוצרים מעניינים בהחלט, מעניינים אותי הפבוניה,קלרינס והכפפה! את חייבת לעדכן בהמשך איך היא :) . קיץ חום מושלם שיהיה לך!

    השבמחק
  3. שיזוף! הכי פוסט בשבילי!
    הברונזר של עפרה נהדר, אני מאוד מרוצה ממנו. הצחקת אותי עם הסיפור על החתונה, מי מנסה בפעם הראשונה מוצר לפני שהוא הולך לאירוע?... אה, אני שבשבוע שעבר החלטתי לנסות בסיס חדש לפני שיצאתי למסיבת יומולדת ונהיתה לי עיסה על כל הפנים והייתי צריכה להוריד הכל ולהתאפר מחדש....
    הלנקסטר מעניין אבל דוגמית זה לא מספיק להתרשמות לאורך זמן.
    חמאות גוף אני אוהבת אבל רק בחורף.
    הכפפה הזו סופר מעניינת. מחכה לסקירה עליה.

    השבמחק
  4. thereisbeautyinallofus11 ביולי 2012 בשעה 16:11

    אני פחות חולת שיזוף אבל לפעמים גם לי בא להיפטר מהלובן
    הויטמין C נחמד אבל לא העיף אותי למרחקים.
    חחח זה רק מלמד שניסויים כאלו צריכים להישמר לימים/ערבים חופשיים בבית בלבד!
    דווקא עם מוצר של לנקסטר הרגשתי מהתחלה שהוא עובד בשבילי והדוגמית מספיקה לי לבינתיים (יש לי עוד אחת ממנה).
    חמאות גוף בקיץ אני מורחת רק על מקומות יבשים, לא סובלת על כל הגוף.
    אזכיר תוצאות של הכפפה ברגע שאנסה!

    השבמחק
  5. thereisbeautyinallofus11 ביולי 2012 בשעה 16:12

    כל הזמן זה באמת מעייף, מאוד מסכימה. לכן בינתיים זה רק בפנים אצלי ומעט ברגליים אבל עם חומרים שנשטפים.

    השבמחק
  6. thereisbeautyinallofus11 ביולי 2012 בשעה 16:12

    יש משזפים עם ריחות נוראיים!
    המוצר של לנקסטר מעולה לרגליים ונראה מאוד טבעי. לדעתי מס' 1 יתאים לך :)

    השבמחק
  7. אוווו זה אחד הפוסטים הטובים שקראתי לאחרונה. האמת בלי משזף את נראית מעולה אבל עם המשזף בצירוף איפור מלא את פשוט נראית הוליווד! זה מראה סוף סוף הדרך אין מה לומר. ואכן הוא מחמיא לך מאוד. :)

    השבמחק
  8. מכל המוצרים כאן ניסיתי רק את הקרם של פבוניה ומאד אהבתי אותו כמו שאת יודעת. אני ממש משתדלת להתמיד איתו כדי לתחזק שיזוף קבוע (למרות שזה לא קל). בקיץ שעבר ניסיתי מוצר שיזוף אחר של לנקסטר והוא בהחלט עשה את העבודה אבל אני מעדיפה את הפבוניה
    המשזף של עפרה הוא לא עבורי...

    השבמחק
  9. thereisbeautyinallofus11 ביולי 2012 בשעה 16:30

    כן, הוא באמת מציאה טובה!
    אני משתמשת בו כשאני מרגישה שאני יותר מדי לבנה בפנםי (כלומר ככל שאני יותר מתכהה בגוף) ולכן מנסה לתחזק גם באופן קבוע.
    המשזף של עפרה לטעמי דורש יותר מדי ומספק פחות מדי

    השבמחק
  10. thereisbeautyinallofus11 ביולי 2012 בשעה 16:30

    תודה רבה!

    השבמחק
  11. אני חייבת להודות שאני אוהבת מראה פורצלן לבן, מעולם לא התלהבתי כל כך ממראה שזוף, למרות שהוא כביכול משרה הרגשה של מראה ״בריא״ יותר.

    השבמחק
  12. כידוע, אני לא הרמתי ידיים כלל :)
    לא יצליחו לשכנע אותי אחרת - לבן זה יפה! :)
    מה שכן, אני חייבת לציין שהחיפוש הזה אחר שיזוף "בריא" או יותר נכון, פשוט שיזוף שלא פוגע בבריאות מאוד מעניין אותי. אני ממש מעריכה נשים שמסוגלות באופן עקבי לשמור על עור שזוף בצורה מלאכותית.
    זה נראה לי, מהצד, טרחני ביותר! אני רק קוראת את כל ההתוויות וזה נראה לי הרבה יותר מידי בשבילי, גם אם זה משהו שהייתי מחפשת :)
    לאחרונה יצא לי להתקל בבלוגרית (שגם תראי סרטון שלה מחר בפוסט החדש שלי) שעם זה שהיא מסוגלת להיות מעצבנת ברמות, יש לה "יציאות". נפעמתי לראות את שגרת השיזוף שלה.
    ובכלל, במקרה שלה, בגלל שהיא כל הזמן משזפת מלאכותית את עצמה, וכיוון שהיא לא משזפת את הפנים, היא פשוט שמה מייקאפ כהה יותר - שמתאים לשאר הגוף.
    http://www.youtube.com/watch?v=e8lwzn-__Xc
    בגלל שאני מקפידה מאוד על הגנה מהשמש לעור הפנים, כמובן שנוצר מצב מעצבן שהעור שלי באזור הידיים והכתפיים שזוף יותר משאר הגוף שלי שפחות חשוף לשמש. לכן השנה החלטתי שאני מפסיקה עם ההרגל המגונה הזה ומתחילה להתמרח כשאני יוצאת מהבית - לשהיה בשמש.
    אז גם קניתי לי מגוון תרסיסים שכמובן שאת כולם אני שונאת :D
    מקווה למצוא אחד שאני מצליחה לחבב..
    החלטתי לשים אחד בעבודה למקרה ואני צריכה לצאת ל"נסיעת פתע" כי אז אני בשיא השמש גם אם דרך שמשת החלון.
    מקווה מאוד שעד הקיץ הבא אהיה בצבע אחיד :)

    השבמחק
  13. thereisbeautyinallofus12 ביולי 2012 בשעה 18:31

    אני גם אוהבת אבל בחורף. בקיץ זה נראה לי לבן מדי LOL

    השבמחק
  14. את יפיפיה בכל מצב- שזופה, לבנה, בלי איפור ועם=]
    יש לי ניסיון לא משהו עם מוצרי שיזוף מסוג זה, ואני לרוב עם ברונזר או נשארת עם הלובן הטבעי שלי..
    עשית לי חשק לנסות את אחד המוצרים, אבל אני עוד לא שם=]

    השבמחק
  15. thereisbeautyinallofus13 ביולי 2012 בשעה 11:48

    אויייי תודה! אני מרגישה יותר טוב עם איפור אבל גם בלי בסדר :P

    השבמחק
  16. thereisbeautyinallofus13 ביולי 2012 בשעה 11:51

    לבן זה יפה בחורף בשבילי. בקיץ אני מתה על מראה שזוף שנראה בריא
    זה בהחלט דורש תחזוקה אבל שווה את זה בסופו.
    אני כן מעדיפה לשזף את הפנים מעט כדי שגם בלי מייקאפ אראה דומה לשאר הגוף.

    השבמחק
  17. שווה את זה למי שאוהבת :)
    לפעמים זה קצת מראה לי "בעין", כשאני מכירה מישהי בעלת גוון מסויים שפתאום מופיעים הרבה יותר שחומה מהרגיל. זה יותר מידי לא טבעי עבורי. אם זה מישהי שאני לא מכירה אז יתכן מאוד שהייתי אוהבת את איך שזה נראה עליה.
    אני לא יודעת באיזה מייקאפ הבחורה שבסרטון משתמשת, אני נוטה לשער שעם כיסוי מלא בדיוק בכדי שהאיפור יצליח להגיע בצורה מלאה לגוון הרצוי מבלי שזה יראה מוזר.. כך שאני מבינה גם אותך בעניין הזה, בעיקר שאת מעדיפה מייקאפים הרבה יותר קלילים

    השבמחק
  18. מתה על מוצרים לשיזוף עצמי!
    ניסיתי מלא. של אסתי לאודר, קלרינס, לנקסטר, סנט טרופז. יש כאלו טובים ממש, אבל אני משתמשת בהם בעיקר לגוף.
    את הברונזר של OFRA אני ממש ממש אוהבת.
    המוצר הזה של פבוניה נראה מעניין. כבר קראתי עליו בכמה בלוגים כאן......הוא נראה ממש טוב עלייך
    אולי זה מה שישבור לי את המחסום של לשים משזף הדרגתי על הפנים.......
    והפריימר המשולב של קלרינס הוא מוצר מעולה. גם בקיץ הזה אני משתמשת בו

    השבמחק
  19. thereisbeautyinallofus17 ביולי 2012 בשעה 17:39

    את הבן אדם בשבילי למוצרים כאלו למרות שאת כהה ממני בכמה רמות.
    הברונזר לדעתי מעולה למתקדמות יותר בתחום וגם לבעלות עור לא לבן כי אחרת זה נראה די מזעזע.
    אני משזפת בכיף את הפנים כי הרי תמיד גם ככה השיזוף לא נשאר הרבה עם כל הרחיצות ופילינגים.

    השבמחק

Talk to me!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails